domingo, 29 de enero de 2012

Àlbum de viatge


Aquest àlbum de viatges el em fet gràcies a google maps, on em pogut veure els monuments més famosos del món sense mouren's de casa. Despés de trobar cada monument, estatua, edifici o temple em fet una captura de imatge i el em ficat a una altra eina de google, anomenada google docs. És una eina molt potent ja que ens permet fer un ús com el word però podem compartir els arxíus amb altra gent, és molt util per fer treballs en grup. Després de haver buscat totes les fotos i haver posat alguna curiositat del lloc le posat com un llibre a la pàgina web ISSUU que com ja us havia explicat converteix uns documents en forma de un llibre.
Per ultim us deixo amb uns videos dels llocs em el que gràcies a google maps he pogut veure:
ESTATUA DE COLON

ESTATUA D LA LLIBERTAT

EL COLISEUM

No hay comentarios:

Publicar un comentario